Váš průvodce světem in pěstování
Informace o pěstování dřevodníků a rostliňáků.
Pěstitelské forum, kalendář pěstování, bezplatná inzerce pěstitelských potřeb, aktuální zahradní veletrhy a výstavy, zajímavé botanické zahrady,
fotky, videa a programy ze světa pěstování.
Pěstování je in ! Tak pěstujte s námi .

Diskuzní fórum - vše o pěstování a zahradě

kontakt pěstík.cz

TIP: Vyzkoušej Pěstíkova průvodce!

Pěstík Ti pomůže s pěstováním od výsevu a s péčí. 

1) Vyber si rostlinu

2) Pěstík Ti bude posílat co dělat jak tvá rostlinka poroste!

Diskuze: Trvalky

Výsev levandule ?

Datum: 27.01.2011 18:12:32,     Vložil: HOST,     IP:199.48.147.xxx

Dobrý den Vysela jsem si semínka levandule a protože jsem naprostej amatér, mám ještě pár dotazů. 1. mám vysetá semínka v truhlíku za oknem ještě něčím překrýt? (igelitový pytlík a pod.) Je lepší parapet nad topením, nebo bez topení, ale zato na přímém světle? 2. jsem expert na přelejvání, vadí to i u semínek? Zatím je raději 2x denně rosím aby byla půda vlhká na povrchu, hlouběji se to ale asi nedostane. 3. mám 40cm truhlík, kdyby se náhodou stalo a semínka vzešla, kolik jich mohu do jednoho truhlíku dát? Jak daleko od sebe? A v kolika cm se přesazují? Někde jsem četla hned po prvních pravých listech a jinde zas až jich je 5-10? 4. ještě mě zajímá pozdější seříznutí, má být řez rovný, nebo kolmo? A seřizuje se hned prvním rokem na podzim nebo se má počkat až do jara? Doufám, že mi s tím někdo pomůžete, levanduli miluji a hrozně ráda bych jí měla alespoň za oknem, když nemám zahradu. Ale jak jsem psala, na pěstování čehokoliv jsem levá, proto se raději ptám odborníků.

Výsev levandule ?

Datum: 05.02.2014 09:50:50,     Vložil: HOST,     IP:194.228.32.xxx